פעילות בינלאומית

Rekah International

עם למעלה מ -70 שנה בתעשיית התרופות ו -280 מוצרים פרמצבטיים שונים, רקח פועלת להגדיל את נוכחותה הבינלאומית המתמקדת ברישוי החוצה, רישוי פנימה ויזום שותפויות חדשות ורכישות.

רקח מתמקדת בהתאמת קו המוצרים הקורטיקוסטרואידיים, קו מוצרי העיניים ומוצרי נישה נוספים- לדרישות הרגולטוריות בחו"ל.

/images/svg/international-out.svg

רישוי בחו"ל

/images/svg/international-in.svg

רישוי מוצרי חו"ל בישראל

/images/svg/international-partner.svg

שותפויות ורכישות

רקח פועלת להגדיל את הנוכחות הבינלאומית שלה, תוך התמקדות במדינות האיחוד האירופי ובמדינות אחרות המבוססות על רישום בפורמט רישום ארופי (CTD) כגון קנדה, אוסטרליה ועוד.

שני אתרי הייצור של רקח עומדים בתקן תנאי ייצור נאותים (GMP) שמוכרים על ידי מדינות האיחוד האירופי תחת הסכמי הכרה הדדית (MRA) בין משרד הבריאות הישראלי לבין הנציבות האירופית.

רקח משקיעה במו"פ. פורמולציה של תרופות גנריות, תרופות משולבות (combination therapy) ובהתאמת תיקי מוצרים ייחודים לשווקי חו"ל.

אנו מחפשים שיתופי פעולה אסטרטגיים בשווקים בהם למוצרי הליבה שלנו יש ערך מוסף ויתרון תחרותי.

רקח – מוצרים גנריים ליצוא 2019

רקח פעילה בכל השלבים של שרשרת הערך בתחום הפארמה, החל מפיתוח, רישום, ייצור, יבוא, שיווק, מכירות והפצה עד לנקד' המכירה.

לרקח מיגוון רשיונות שיווק בישראל לשורת תרופות מירשם המיוצרות בחו"ל.

ברקח אנו מחפשים הזדמנויות להרחיב את תיק המוצרים שלנו עם מוצרים משלימים נוספים.

אנו פועלים להרחיב את הפעילות העסקית שלנו ולהשיג טביעת רגל בינלאומית, תוך התמקדות באירופה.

רקח מחפשת שיתופי פעולה אסטרטגיים אשר יאפשרו לה לגוון את סל המוצרים שלה, לקצר את זמן היציאה לשווקים, להשיג יכולת רישום והחדרת מוצרים לשווקים הנמצאים במיקוד.

/images/svg/international-out.svg

רישוי בחו"ל

רקח פועלת להגדיל את הנוכחות הבינלאומית שלה, תוך התמקדות במדינות האיחוד האירופי ובמדינות אחרות המבוססות על רישום בפורמט רישום ארופי (CTD) כגון קנדה, אוסטרליה ועוד.

שני אתרי הייצור של רקח עומדים בתקן תנאי ייצור נאותים (GMP) שמוכרים על ידי מדינות האיחוד האירופי תחת הסכמי הכרה הדדית (MRA) בין משרד הבריאות הישראלי לבין הנציבות האירופית.

רקח משקיעה במו"פ. פורמולציה של תרופות גנריות, תרופות משולבות (combination therapy) ובהתאמת תיקי מוצרים ייחודים לשווקי חו"ל.

אנו מחפשים שיתופי פעולה אסטרטגיים בשווקים בהם למוצרי הליבה שלנו יש ערך מוסף ויתרון תחרותי.

רקח – מוצרים גנריים ליצוא 2019

/images/svg/international-in.svg

רישוי מוצרי חו"ל בישראל

רקח פעילה בכל השלבים של שרשרת הערך בתחום הפארמה, החל מפיתוח, רישום, ייצור, יבוא, שיווק, מכירות והפצה עד לנקד' המכירה.

לרקח מיגוון רשיונות שיווק בישראל לשורת תרופות מירשם המיוצרות בחו"ל.

ברקח אנו מחפשים הזדמנויות להרחיב את תיק המוצרים שלנו עם מוצרים משלימים נוספים.

/images/svg/international-partner.svg

שותפויות ורכישות

אנו פועלים להרחיב את הפעילות העסקית שלנו ולהשיג טביעת רגל בינלאומית, תוך התמקדות באירופה.

רקח מחפשת שיתופי פעולה אסטרטגיים אשר יאפשרו לה לגוון את סל המוצרים שלה, לקצר את זמן היציאה לשווקים, להשיג יכולת רישום והחדרת מוצרים לשווקים הנמצאים במיקוד.

  • /images/svg/international-out.svg

    רישוי בחו"ל

    רקח פועלת להגדיל את הנוכחות הבינלאומית שלה, תוך התמקדות במדינות האיחוד האירופי ובמדינות אחרות המבוססות על רישום בפורמט רישום ארופי (CTD) כגון קנדה, אוסטרליה ועוד.

    שני אתרי הייצור של רקח עומדים בתקן תנאי ייצור נאותים (GMP) שמוכרים על ידי מדינות האיחוד האירופי תחת הסכמי הכרה הדדית (MRA) בין משרד הבריאות הישראלי לבין הנציבות האירופית.

    רקח משקיעה במו"פ. פורמולציה של תרופות גנריות, תרופות משולבות (combination therapy) ובהתאמת תיקי מוצרים ייחודים לשווקי חו"ל.

    אנו מחפשים שיתופי פעולה אסטרטגיים בשווקים בהם למוצרי הליבה שלנו יש ערך מוסף ויתרון תחרותי.

    רקח – מוצרים גנריים ליצוא 2019

  • /images/svg/international-in.svg

    רישוי מוצרי חו"ל בישראל

    רקח פעילה בכל השלבים של שרשרת הערך בתחום הפארמה, החל מפיתוח, רישום, ייצור, יבוא, שיווק, מכירות והפצה עד לנקד' המכירה.

    לרקח מיגוון רשיונות שיווק בישראל לשורת תרופות מירשם המיוצרות בחו"ל.

    ברקח אנו מחפשים הזדמנויות להרחיב את תיק המוצרים שלנו עם מוצרים משלימים נוספים.

  • /images/svg/international-partner.svg

    שותפויות ורכישות

    אנו פועלים להרחיב את הפעילות העסקית שלנו ולהשיג טביעת רגל בינלאומית, תוך התמקדות באירופה.

    רקח מחפשת שיתופי פעולה אסטרטגיים אשר יאפשרו לה לגוון את סל המוצרים שלה, לקצר את זמן היציאה לשווקים, להשיג יכולת רישום והחדרת מוצרים לשווקים הנמצאים במיקוד.